VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Všeobecné obchodné podmienky upravujú právne vzťahy medzi majiteľom zakúpenej vstupenky na strane jednej a spoločnosťou Mgr. Eva Čavojská, Hlboká cesta 8375/20A, 010 01 Žilina, IČO: 41753542 na strane druhej.
1. DEFINÍCIE POJMOV, ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.1. Mgr. Eva Čavojská
Mgr. Eva Čavojská je organizátorom podujatia a zabezpečuje predaj vstupeniek na toto podujatie a to prostredníctvom predajného e-shopu www.simpleshop.cz na webovej stránke www.beautyday.sk. Kontakty a bankové údaje organizátora sa nachádzajú na webovej stránke www.beautyday.sk v časti kontakt.
1.2. Podujatie
Podujatie je
verejná prednáška, seminár, workshop, festival alebo spoločenská akcia
vzdelávacieho výchovného alebo networkingového charakteru konané na území SR,
na ktoré sa prostredníctvom e-shopu predávajú vstupenky, a ktoré organizuje
organizátor. Podujatie predstavuje služby súvisiace s činnosťami v rámci
voľného času, ktoré sa organizátor zaväzuje poskytnúť v dohodnutom čase, resp.
lehote.
Aktuálne podujatie je uverejnené na internetovej stránke www.beautyday.sk
1.3. Vstupenka
Vstupenka je potvrdenie umožňujúce jej majiteľovi za jednorazový poplatok (spravidla jednorazový) vstup na podujatie, na ktoré bola zakúpená. Vstupenku nie je možné vrátiť do predaja, vymeniť alebo svojvoľne vytlačiť jej duplikát. Upravovanie, falšovanie alebo kopírovanie vstupeniek je trestné. Spravidla sa vstupenkou na podujatie rozumie faktúra o úhrade alebo vstupenka vo formáte PDF, ktorú kupujúci obdrží po úhrade vstupného, čiže je potrebné jej predloženie pri vstupe na podujatie, ak nie je v pokynoch uvedené inak. Ak kupuje zákazník viac vstupeniek na jedno podujatie súčasne, každá vstupenka má unikátne číslo a QR kód na identifikáciu.
Na vstupenku získanú formou daru od organizátora sa vzťahujú rovnaké všeobecné obchodné podmienky ako na riadne zakúpenú vstupenku na stránke www.beautyday.sk/vstupenka
Aktuálne ceny vstupeniek sú uverejnené na internetovej stránke www.beautyday.sk/vstupenka
1.4. Majiteľ vstupenky
Majiteľ vstupenky dáva bez akýchkoľvek finančných nárokov organizátorovi súhlas na zhotovenie a zverejnenie záznamu (podobizne, obrazovej snímky, obrazového a zvukového záznamu), zhotoveného primeraným spôsobom na podujatí alebo v súvislosti s ním na umelecké účely a pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo.
2. OBJEDNÁVKA
2.1. Spôsob objednania tovaru
Odoslaním objednávkového formulára máte rezervovaný počet objednaných vstupeniek. Po pripísaní finančných prostriedkov za vstupenku/y na náš účet Vám pošleme potvrdzujúci email s faktúrou a vaše vstupenky vo formáte PDF.
2.2. Práva a povinnosti majiteľa vstupenky
2.2.1. Majiteľ vstupenky je oprávnený
použiť vstupenku na jednorazový vstup na podujatie, na ktoré bola zakúpená.
2.2.2. Majiteľ vstupenky je oprávnený využívať služby ponúkané na
podujatiach. Majiteľ vstupenky sa kúpou a využitím vstupenky stáva zmluvným partnerom
organizátora daného podujatia.
2.2.3. Majiteľ vstupenky je povinný skontrolovať si vstupenku a údaje na
nej ihneď po úhrade ceny vstupenky a jej obdržaní a vytlačení vlastnou tlačou a
prípadné vady bezodkladne reklamovať podľa bodu 5. týchto všeobecných
obchodných podmienok.
2.2.4. Predložením vstupenky pri vstupe na podujatie vyjadruje majiteľ
vstupenky súhlas s pokynmi organizátora v mieste konania podujatia a
podmienkami, ktoré sa k nim viažu.
2.3. Rozsah služieb, zmena rozsahu služieb, storno
2.3.1. K obmedzeniu ponuky služieb a ich
využitia môže dôjsť vplyvom nepriaznivej poveternostnej situácie, v dôsledku
okolností súvisiacich s ročným obdobím, zdravotným stavom účinkujúcich a pod.
Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu podujatia. V prípade, že sa objavia
závažné dôvody, ktoré súvisia s obmedzením ponúkaného podujatia vopred, je
organizátor povinný prostredníctvom e-mailu alebo na webovej stránke www.beautyday.sk informovať majiteľov vstupeniek o
zmene, zrušení, náhradnom termíne podujatia. Majiteľ vstupenky nemá právo na
žiadnu náhradu alebo zníženie ceny vstupenky, ak sa podujatia zúčastnil alebo
ak využil navrhovaný nový termín podujatia, a rovnako nemá nárok na náhradu
iných výdavkov (doprava do miesta podujatia, ubytovanie, strava, dodanie
vstupenky a pod.).
2.3.2. Pri Zmene v podujatí – znížení rozsahu poskytovaných služieb, ak
organizátor neurčí inak, sa finančné prostriedky predstavujúce časť ceny
vstupenky alebo cenu vstupenky, a to v rozsahu určenom organizátorom, vracajú
do 10 pracovných dní po uskutočnení podujatia. Miesto, čas a spôsob vrátenia
časti vstupného určí organizátor a oznámi majiteľom vstupeniek prostredníctvom
e-mailu alebo na webovej stránke www.beautyday.sk.
2.3.3. Pri Zrušení podujatia z vlastnej vôle organizátora sa finančné
prostriedky predstavujúce cenu vstupenky vracajú bez zbytočného odkladu po
zverejnení oznámenia o zrušení podujatia organizátorom. Miesto, čas a spôsob
vrátenia vstupného určí organizátor a oznámi majiteľom vstupeniek
prostredníctvom e-mailu alebo na webovej stránke www.beautyday.sk. Vrátenie vstupného sa nevzťahuje
pre prípad zrušenia podujatia z dôvodu tzv. vyššej moci.
2.3.4. V prípade zakúpenia Vstupenky nie je možné od zmluvy s
organizátorom odstúpiť a žiadať vrátenie vstupného, a to ani v prípade, že
došlo k zakúpeniu vstupenky prostredníctvom internetovej stránky www.beautyday.sk, nakoľko v zmysle ust. § 7 ods. 6
písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru
alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ
odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s
činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje
poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote, pričom
zmluva na kúpu vstupenky na podujatie predstavuje zmluvu, na základe ktorej sa
predávajúci, t.j. organizátor, zaväzuje poskytnúť majiteľovi vstupenky službu
na voľný čas, t.j. podujatie, v dohodnutom čase, resp. lehote konania
podujatia.
Organizátor nebude akceptovať vrátenie už zaplatenej vstupenky na
podujatie, ktoré sa bude konať. Rovnako nie je možné žiadať vrátenie vstupného
majiteľom vstupenky za nevyužitú vstupenku.
3. PLATBA
3.1. Spôsob platby
Záujemca
môže zaplatiť vstupenku prostredníctvom internetovej stránky www.beautyday.sk nasledovnými spôsobmi:
a) bezhotovostne platobnou kartou online.
3.2. Potvrdenie o platbe
Do 24 hodín po objednávke zašle organizátor majiteľovi vstupenky potvrdzujúci email s faktúrou za vstupenky a vstupenku/y vo formáte PDF s jedinečným číslom a QR kódom. Ak by sa tak nestalo, kontaktujte prosím organizátora e-mailom na: info@beautyday.sk
4. PRÁVA A POVINNOSTI
4.1. Práva a povinnosti predávajúceho
Organizátor podujatia Mgr. Eva Čavojská sa zaväzuje bezodkladne informovať majiteľov vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky www.beautyday.sk alebo e-mailom o všetkých vopred známych zmenách, ktoré sa pri podujatí vyskytli. Organizátor podujatia Mgr. Eva Čavojská, nenesie zodpovednosť za nevyužitie vstupenky na podujatie, za neskontrolovanie vstupeniek majiteľom vstupenky, za zmenu alebo zrušenie podujatia v prípade, ak oznámila majiteľovi vstupenky e-mailom alebo prostredníctvom webovej stránky zmeny a spôsob vrátenia zaplateného vstupného v zmysle bodu 2.3. týchto všeobecných obchodných podmienok.
4.2. Práva a povinnosti kupujúceho
Majiteľ vstupenky sa zaväzuje zaplatiť za rezervované vstupenky dojednanú cenu v plnej výške a uviesť všetky organizátorom požadované údaje úplne a pravdivo.
5. REKLAMÁCIE
5.1. Spôsob vybavenia reklamácie a vrátenia peňazí
5.1.1. V prípade, ak zakúpená vstupenka obsahuje vady (t.j.
obsahuje chybné údaje, je vystavená na iné ako majiteľom vstupenky rezervované
podujatie a pod.), je majiteľ vstupenky povinný bez zbytočného odkladu po jej
obdržaní tieto vady u organizátora reklamovať, a to zaslaním e-mailovej
správy na adresu info@beautyday.sk.
5.1.2. V prípade reklamácie vád vstupenky prostredníctvom e-mailu
organizátor v lehote do 3 pracovných dní od obdržania reklamácie zašle
majiteľovi vstupenky rovnakou formou vyjadrenie k reklamácii a v závislosti od
termínu podujatia navrhne majiteľovi vstupenky spôsob odstránenia vád
vstupenky, umožní majiteľovi vstupenky vytlačiť si novú vstupenku. Reklamácia
vád nebude uznaná po uskutočnení podujatia, prípadne po jeho zrušení.
5.1.3. V prípade zmeny alebo zrušenia podujatia je majiteľ vstupenky
povinný informovať sa o spôsobe, mieste a čase vrátenia vstupného na e-mailovej
adrese info@beautyday.sk, alebo na webovej stránke www.beautyday.sk. K žiadosti o vrátenie peňazí, je
potrebné vždy doložiť relevantný doklad o tejto úhrade na účet organizátora. V
prípade zmeny podujatia sa postupuje podľa bodu 2.3.2. týchto všeobecných
obchodných podmienok a v prípade zrušenia podujatia sa postupuje podľa bodu
2.3.3. týchto všeobecných obchodných podmienok.
5.1.4. Vrátenie relevantnej sumy prebieha spravidla bezhotovostne, na
účet, ktorý majiteľ vstupenky uvedie v reklamácii.
5.1.5. V prípade zrušenia/zmeny podujatia nemá majiteľ vstupenky nárok
na náhradu iných výdavkov (doprava do miesta podujatia, ubytovanie, strava,
dodanie vstupenky a pod.)
5.1.6. Za predmet reklamácie nemôže byť považovaný darček vo forme
predmetu alebo služby, ktorý obdržal majiteľ vstupenky zdarma k zakúpenej
vstupenke.
5.1.7. Za predmet reklamácie nemôže byť považovaná vstupenka, ktorú obdržal majiteľ darom.
5.1.8. Majiteľ vstupenky, ktorú získal darom od organizátora, nemá právo nárokovať si vyplatenie ceny vstupenky za jej nevyužitie.
5.2. Záruka
Predmetom
kúpy je vstupenka/y na podujatie, ktorá predstavuje služby súvisiace s
činnosťami v rámci voľného času, ktoré sa organizátor zaväzuje poskytnúť v
dohodnutom čase, resp. lehote. Na tento typ služby sa nevzťahuje záruka.
V prípade vybraných podujatí a za špecifických podmienok uvedených pri kúpe
vstupenky na takéto podujatie, môže organizátor poskytnúť možnosť vrátenia
peňazí aj po skončení podujatia. V takom prípade ide o jeho dobrú vôľu a
rozhodnutie, ku ktorému ho nijak nezaväzujú právne predpisy. V tomto prípade
nie je vrátenie peňazí právne nárokovateľné.
6. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV, SÚHLAS DOTKNUTEJ OSOBY S POSKYTNUTÍM A SPRACOVANÍM OSOBNÝCH ÚDAJOV
6.1. Mgr. Eva Čavojská ako organizátor podujatia,
v súvislosti s predajom vstupeniek v súlade s príslušnými ustanoveniami Zákona
č. 118/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov získava a spracúva osobné údaje
majiteľov vstupeniek predovšetkým v rozsahu meno, priezvisko, adresa,
telefónny/mailový kontakt, príp. titul, a to na účely poskytnutia konkrétnej
služby, správy záväzkovo-právnych vzťahov majiteľov vstupeniek a organizátora
podujatí, a na marketingové účely organizátora podujatí. Informácie poskytnuté
organizátorovi prostredníctvom objednávkového formulára nebudú ďalej
poskytované tretím osobám. Organizátor ich použije iba pre vlastnú potrebu v
zmysle zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov k zlepšeniu a
spravovaniu svojich služieb, k obchodným a marketingovým účelom firmy. Všetky
údaje majúce povahu osobných údajov, v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z., sú
získavané výhradne na základe súhlasu dotknutých osôb, pričom dotknuté osoby
prehlasujú že poskytujú prevádzkovateľovi bezpodmienečný súhlas na spracovanie
týchto osobných údajov s tým, že tento súhlas je možné kedykoľvek odvolať a
súhlas je daný na vopred stanovený účel a v rozsahu údajov, s ktorých spracovaním
dotknutá osoba súhlasí. Prevádzkovateľ sa zaručuje že spracovávané osobné údaje
chráni pred ich zverejnením tretím osobám a že ich uchováva a používa výhradne
na stanovený účel a v súlade so Zák. 18/2018 Z.z.
Registrovaný účastník (ďalej len "účastník") v zmysle Zák. 18/2018 Z.z. súhlasí
s tým, aby organizátor Mgr. Eva Čavojská so sídlom Hlboká cesta 8375/20A, 010
01 Žilina, IČO: 41753542, spracoval, uchoval a použil účastníkom uvedené osobné
údaje, v rozsahu nevyhnutnom na stanovený účel a v rozsahu, ktorý dotknutý
účastník poskytuje, v súlade so zákonnými bezpečnostnými zásadami a v súlade so
zákonnou ochranou týchto osobných údajov.
Tieto všeobecné obchodné podmienky
nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu objednaním vstupenky a súčasným vyjadrením
súhlasu účastníka s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami. Tieto všeobecné
obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, organizátora
podujatia a účastníka podujatia, ako aj obsahujú základné zásady ochrany
osobných údajov pri ich získavaní, uchovávaní a spracovaní organizátorom.
Podmienkou pre zakúpenie vstupenky je, že sa účastník oboznámi s obsahom týchto
všeobecných obchodných podmienok, pričom má možnosť sa aktívne podieľať na ich
obsahu a vyjadrí s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami súhlas, ako aj
vyjadrí súhlas so získavaním a spracovaním osobných údajov, ktorý je ich
súčasťou.
6.2. Majiteľ vstupenky, je dotknutou osobou v zmysle zákona č. 18/2018
Z.z. Dotknutá osoba týmto prehlasuje, že je staršia ako 16 rokov a je oprávnená
vyjadriť súhlas podľa § 15 Zákona 18/2018 Z.z. Dotknutá osoba týmto záväzne
prehlasuje, že poskytuje svoje osobné údaje prevádzkovateľovi – organizátorovi
podujatia v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, adresa, telefónny/mailový
kontakt, príp. titul, dátum narodenia. Dotknutá osoba týmto prehlasuje, že dáva
súhlas na uchovanie a na spracovanie poskytnutých osobných údajov a to v
databáze organizátora. Získanie a spracovanie osobných údajov je nevyhnutné na
plnenie účelu zmluvy medzi organizátorom a účastníkom, teda na rezerváciou
vstupenky (ktorá je každá unikátna, označená osobitným číselným kódom),
potvrdenie rezervácie, uskutočnenie platby a zaslanie vstupenky na podujatie na
kontaktné údaje dotknutej osoby. Účel, pre ktorý poskytuje dotknutá osoba svoje
osobné údaje, je : zaslanie potvrdenia o rezervácii, spracovanie platby,
zaslanie vstupenky a tiež na marketingové, reklamné a propagačné účely, to
znamená najmä kontaktovanie dotknutej osoby za účelom zaslania noviniek o
podujatiach, newsletter, organizačné pokyny, a podobne. Dotknutá osoba zároveň
vyjadruje týmto súhlas na získanie a spracovanie svojej podobizne, ktorá môže
byť zachytená na fotografii a videozázname z podujatia a to výlučne na umelecké
účely a pre tlačové, filmové, rozhlasové a televízne spravodajstvo a na
marketingové účely. Dotknutá osoba je informovaná o tom, že svoj súhlas so
získaním, uchovaním, spracovaním a použitím svojich osobných údajov, sa
poskytuje na neurčitú dobu a môže ho kedykoľvek odvolať a za spracovanie údajov
a použitie na stanovený účel, jej nepatrí odmena.
6.3. Organizátor sa zaväzuje v súlade so Zák. 18/2018 Z.z. zachovávať
mlčanlivosť o získaných osobných údajoch, v rozsahu meno, priezvisko, adresa,
telefónny/mailový kontakt, príp. titul, dátum narodenia, ktoré nesprístupní
tretej osobe. Organizátor sa zaväzuje ochraňovať a uchovať osobné údaje
spôsobom podľa Zák. 18/2018 Z.z.
7. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Podmienkou
pre prijatie rezervácie a zakúpenie vstupenky na podujatie, je vyjadrenie
súhlasu s týmto všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré obsahujú jednak práva
a povinnosti účastníka a organizátora a zároveň obsahujú súhlas s poskytnutím a
spracovaním osobných údajov účastníka ako dotknutej osoby organizátorom. Súhlas
s týmito všeobecnými zmluvnými podmienkami, účastník vyjadrí označením tohto
súhlasu na prihlasovacom formulári organizátora. Označenie súhlasu touto formou
sa považuje v zmysle príslušných právnych predpisov, za písomný prejav vôle
účastníka s týmto všeobecnými obchodnými podmienkami, nakoľko sa prihlasovací
formulár generuje za použitia údajov o konkrétnom účastníkovi, ktorý touto
formou svoj individuálny súhlas vyjadruje. Súhlas s týmito všeobecnými
zmluvnými podmienkami je zároveň súhlasom s použitím poskytnutých osobných
údajov podľa čl. 6 týchto všeobecných obchodných podmienok, nakoľko poskytnutie
údajov a súhlasu na ich spracovanie je neoddeliteľným obsahom týchto
všeobecných obchodných podmienok. Zakúpením vstupenky a označením súhlasu s týmito
všeobecnými zmluvnými podmienkami na webovej stránke, ako aj s predložením pri
vstupe na podujatie vyjadruje majiteľ vstupenky súhlas s všeobecnými obchodnými
podmienkami organizátora.
Účastník potvrdzuje, že si tieto všeobecné obchodné podmienky prečítal,
porozumel im, bola zachovaná jeho možnosť aktívnej participácie a modifikácie
ich obsahu a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Predávajúci si vyhradzuje právo na
zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia
zmeny v týchto všeobecných obchodných podmienkach je splnená umiestnením na
internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho a pri každom nákupe
vstupenky a vyjadrení súhlasu s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, sa
zaručuje aktuálnosť obsahu týchto podmienok.
V prípade, že určité práva a povinnosti nie sú upravené v týchto všeobecných
obchodných podmienkach, použije sa úprava platných právnych predpisov
Slovenskej republiky a to najmä a nie výhradne Občiansky zákonník, Obchodný
zákonník, právne predpisy na ochranu spotrebiteľa a Zákon č. 18/2018 Z.z. o
ochrane osobných údajov.
INFORMÁCIA K OCHRANE OSOBNÝCH ÚDAJOV
Získavanie a spracovávanie osobných údajov Sme potešení vašou návštevou na našich webových stránkach a tiež vaším záujmom. Berieme ochranu vašich osobných údajov vážne a chceli by sme, aby ste sa pri návšteve našich internetových stránok cítili dobre. Ochrana vášho súkromia pri spracovaní osobných údajov je pre nás dôležitou záležitosťou, na ktorú pri našich obchodných procesoch pamätáme. Osobné údaje, ktoré nám poskytujete v rámci využívania služieb poskytovaných alebo ponúkaných organizátorom, alebo ktoré sú získavané počas návštevy našich webových stránok, spracovávame v súlade s právnymi predpismi, najmä so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov, v platnom znení. Takto získané osobné údaje budú našou spoločnosťou ako správcom osobných údajov využité len na účely a za podmienok stanovených v týchto Podmienkach. Vaše osobné údaje zhromažďujeme len vtedy, keď nám ich poskytnete dobrovoľne a z vlastnej vôle, napríklad v rámci registrácie k odberu tovaru či služieb alebo k účasti v súťaži, anketách, vypísaniu cien alebo na realizáciu zmluvy apod. Vaše osobné údaje môžu byť rovnako v obmedzenom rozsahu zhromažďované a spracovávané aj pri návšteve našich webových stránok prostredníctvom tzv. cookies, ak ich používanie nezakážete. Vaše osobné údaje budú použité na informovanie o nových produktoch, službách, špeciálnych ponukách a na optimalizáciu našich služieb vám, popr. na zasielanie obchodných oznámení, ako je uvedené ďalej, a to vždy len na účel, na ktorý boli uložené a v nevyhnutnom rozsahu. Vaše osobné údaje nebudú bez vášho predchádzajúceho dovolenia predávané iným správcom osobných údajov. Postúpenie osobných údajov štátnym zariadeniam a úradom je prípustné len na základe povinnosti stanovenej právnymi predpismi. Technickým zaistením spracovania vašich osobných údajov, ktoré poskytujete organizátorovi Mgr. Eve Čavojskej, so sídlom Hlboká cesta 8375/20A, 010 01 Žilina, IČO: 41753542 má na tento účel postavenie spravcu, osobných údajov v súlade so Zák. 18/2018 Z.z.. Organizátor má povinnosť k ochrane osobných údajov a je oprávnený použiť vaše osobné údaje len na účel a v rozsahu stanovenom v týchto Podmienkach.
Zasielanie
obchodných oznámení
Vami
poskytnutú emailovú adresu je organizátor oprávnený využiť na zasielanie
obchodných oznámení, vrátane zasielania informácií o organizovaných akciách,
súťažiach alebo na ponuku výrobkov a služieb, a to v súlade so Zákonom č.
18/2018 Z.z. V prípade, že si neželáte ďalšie zasielanie elektronických
obchodných oznámení, môžete sa z odberu kedykoľvek bezplatne odhlásiť pomocou
odhlasovacieho odkazu uvedeného v päte každého emailu obsahujúceho obchodné
oznámenie.
Bezpečnosť
Organizátor Mgr. Eva Čavojská prijíma a dodržiava technické, organizačné a
bezpečnostné opatrenia, aby chránila Vaše osobné údaje proti ich úniku, strate,
zničeniu a proti neoprávnenému zásahu nepovolaných osôb. Spracovávanie vašich
osobných údajov a prístup k nim bude zaisťovaný len na to poverenými osobami,
ktoré sú zaviazané k povinnosti mlčanlivosti a k dodržiavaniu zákona č. 18/2018
Z.z. v platnom znení.
Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)
- Príjemcovia osobných údajov sú: SimpleShop (spoločnosť Redbit s.r.o., so sídlom Antonína Dvořáka 612, 280 02 Kolín, IČO 24197190, DIČ CZ24197190), Stripe, Inc.
- Podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy,
- Zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu (SimpleShop) a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu,
- Zaisťujúce marketingové služby.
Organizátor Mgr. Eva Čavojská v úlohe správcu osobných údajov nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii.
Právo na
informácie
Je našou
zákonnou povinnosťou vás ako subjekt osobných údajov v zmysle Zák. 18/2018 Z.z.
informovať o tom, že poskytnutie vašich osobných údajov je dobrovoľné. Máte
právo byť kedykoľvek na požiadanie informovaný o tom, aké údaje o vás
spracovávame, na aké účely a ďalej o tom, akým ďalším subjektom sú vaše osobné
údaje predávané, v akom rozsahu a na aký účel. Máte právo na prístup k vašim
osobným údajom, na ich opravu, zablokovanie alebo likvidáciu nesprávnych alebo
nepresných údajov. V prípade, že na poskytnutie Vašich osobných údajov bol
požadovaný Váš výslovný súhlas, máte právo Váš súhlas kedykoľvek písomne a bez
postihu odvolať, a to zaslaním písomného oznámenia na adresu: Mgr. Eva Čavojská,
Hlboká cesta 8375/20A, 010 01 Žilina. Pokiaľ máte otázky týkajúce sa
spracovania vašich osobných údajov, môžete ich smerovať na info@beautyday.sk, kde sme vám k dispozícii nielen v
prípade žiadosti o informácie, ale i v prípade návrhov alebo sťažností.
Použitie a
postúpenie osobných údajov
Organizátor Mgr. Eva Čavojská používa vaše osobné údaje na účely technickej
správy webových stránok, zákaznícku administratívu, na ankety týkajúce sa
produktov a na marketingové účely vždy len v takom rozsahu, aký je na to
nevyhnutný a v rozsahu aký bol Vami odsúhlasený a na Vami odsúhlasený účel.
Postúpenie osobných údajov štátnym zariadeniam a úradom nasleduje len v rámci
záväzných právnych predpisov. Naši spolupracovníci, agentúry a obchodníci sú z
našej strany viazaní diskrétnosťou a mlčanlivosťou.
Možnosť
odhlásenia
Naša spoločnosť získava a používa Vaše údaje zákonným spôsobom a za účelom
registrácie na podujatia a na marketingové účely. Zároveň v záujme skvalitnenia
služieb a prijímanie Vašich spätných väzieb a názorov, je potrebné zachovať
kontakt medzi našou spoločnosťou a Vami, našim zákazníkom. Vaše údaje
prispievajú k tomu, aby sme vás mohli informovať o našich produktoch a
službách, prípadne zistiť váš názor na ne. Účasť na takýchto akciách je,
samozrejme, dobrovoľná. Ak by ste s nimi nesúhlasili, môžete nám to kedykoľvek
oznámiť, aby sme mohli údaje podľa toho zablokovať. V prípade emailovej
komunikácie sa z odberu môžete kedykoľvek odhlásiť pomocou odhlasovacieho
odkazu uvedeného v päte každého emailu.
Cookies
Organizátor Mgr. Eva Čavojská používa cookies na to, aby mohla sledovať preferencie návštevníkov a
aby mohla podľa toho optimálne vytvárať webové stránky. Cookies sú malé
"súbory", ktoré sa uložia na váš pevný disk. To vedie k zjednodušeniu navigácie
a zaisteniu vysokej miery užívateľského komfortu webovej stránky. Cookies sa
môžu využívať o. i. na zistenie, či ste už zo svojho počítača navštívili naše
stránky.
Keď navštívite naše webové stránky, zaznamenajú naše webové servery
pomocou cookies štandardným spôsobom IP adresu, ktorá vám bola pridelená
poskytovateľom internetových služieb, webovú stránku, z ktorej nás navštívite,
webové stránky, ktoré u nás navštívite, a tiež dátum a dĺžku návštevy.
Používanie cookies môžete deaktivovať vo svojom internetovom prehliadači.
Spracovávanie
osobných údajov tretími stranami
Webové
stránky našej spoločnosti môžu obsahovať odkazy na webové stránky iných
spoločností. Je našou povinnosťou vás upozorniť na to, že pokiaľ kliknete na
odkaz na akékoľvek takéto stránky, môže sa riadiť ochrana osobných údajov na
týchto stránkach vlastnými zásadami na ochranu osobných údajov a organizátor nie
je zodpovedný za súlad podmienok ochrany osobných údajov tretích strán –
prevádzkovateľov týchto iných webových stránok s právnymi predpismi. Pri
návšteve webových stránok tretích strán a pred poskytnutím vašich osobných
údajov na webových stránkach tretích strán si, prosím, skontrolujte ich zásady
ochrany osobných údajov.
Súhlas so
spracovaním osobných údajov
Prehlásenie prevádzkovateľa: Organizátor Mgr. Eva Čavojská sa zaväzuje
úplne rešpektovať dôverný charakter vašich osobných a firemných dát, ktoré sú
zabezpečené proti neautorizovanému prístupu a chránené proti zneužitiu. Údaje,
ktoré zadávate v objednávke našich produktov, sú nevyhnutné na vašu
identifikáciu ako kupujúceho. Používame ich na realizáciu celého obchodu,
vrátane nevyhnutných účtovníckych operácií, vystavenia daňových dokladov,
identifikácie vašich bezhotovostných platieb a na komunikáciu s vami.
Vaše
detailné osobné dáta a údaje o nákupoch sú ukladané v databáze s prísnym
zabezpečením proti zneužitiu a nie sú poskytované tretím stranám.
Súhlas
registrujúceho sa návštevníka webu: Vyplnením webového formulára súhlasí
kupujúci so zaradením všetkých ním vyplnených osobných údajov do databázy organizátora
(Mgr. Eva Čavojská so sídlom Hlboká cesta 8375/20A, 010 01 Žilina, IČO:
41753542), ako správcu, a s ich následným spracovaním prostredníctvom
spracovateľa pre marketingové účely a obchodné/ oznámenia prostredníctvom
elektronických prostriedkov podľa zákona č. 18/2018 Z.z., a to na dobu do
odvolania súhlasu.
Zároveň registrovaný udeľuje súhlas s tým, aby mu
predávajúci zasielal informácie o pripravovaných akciách a ponuke svojich
obchodných partnerov.
V ŽILINE 07. 06. 2023